Sider

lørdag 6. juni 2015

Jakke og bleiebukse til Iver

Jeg fortsetter litt med babyklær ettersom lille Iver skal komme i starten av juli. En god tid å komme til verden på, eller? Marie har bursdag først på juli og alle er på ferie så hun får aldri feiret dagen sin. Da hun var liten ble dagen stort sett feiret på tur til Trøndelag eller på flyet til et varmt land.Som Marie sier "Det er ingen som kommer i bursdagen din da". Men han kommer da uansett. Så da jeg spurte Silje hva jeg skulle lage, ønsket hun seg dette settet. Mønstret er fra SandnesGarn sitt hefte Søte små i bomull nr. 1507 og garnet er Mandarin Petit også fra SandnesGarn. Mandarin Petit er et ganske tynt bomullsgarn 180 m=50 gr. 27m/10cm. Jeg burde kjøpt økologisk bomull men det gjorde jeg ikke, det skal jeg tenke på neste gang. Ettersom jeg strikker litt løst har jeg gått ned en pinnestørrelse også her. Garn og mønster har jeg kjøpt på Nøstet Mitt på Tveita.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar