Sider

søndag 28. juni 2015

Garnglede.

I går tok jeg meg en tur til byen sammen med Marie, hun er veldig tålmodig og venter og venter til jeg har sett, tafset på og kjøpt det garnet jeg vil ha. I går var jeg på Grünerløkka i Oslo. Der var vi innom Grünerløkka Garn som jeg tror er ganske nyåpnet. Der har de garn fra Du Store Alpakka og BC garn. Fikk kjøpt noen nøster med Silkbloom Fino fra BC garn, 45% mulberry silk og 55% supersoft merino wool. Veldig mykt og deilig. Deretter var vi innom Pickles og fikk kjøpt Merino wool og Pure wool. Så fint garn og ingen plan for hva jeg skal strikke med det. Pickles er bare en deilig butikk å komme inn i litt som et garnparadis...... Kom hjem med flere nøseter som måtte "stashes" på Ravelry, godt å få fyldt opp litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar