Sider

søndag 30. april 2023

Cabeld trellis socks

 Cabeled trellis socks.

 Cabeled trellis socks er det andre paret i Westknite year of socks 2023 jeg har strikket. Denne gangen strikket jeg den minste størrelsen så de er litt i minste laget for meg.

Sokkene er morsomme og raske å strikke og mønstret er som vanlig bra. Det har kommet flere mønster som jeg ikke har kommet i gang med, men par nr. 3 har jeg kommet godt i gang.

Sokkene er strikket på pinne 2,25 m.m. som jeg alltid strikker slike sokker på og garnet er Arwetta Classic i hovedfargen, grønn nr 146 og kontrastfargen er en rest med Fortunas sokkegarn.

De siste par ukene har det blitt sånn passe med strikketid, men det har blitt litt lite sying etter påske. Men nå har jeg klart og bestemt meg for hva jeg skal starte på, skrevet ut mønster og bestilt stoff til noen nye prosjekter. Så nå må det bli litt fortgang på prosjektene mine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar