Sider

søndag 31. mai 2020

To små resteluer


Signe i lue i Cheviot Marsh.
To små luer i restegarn som jeg strikker for en liten stund siden men har mangle model. Men Signe stilte opp da hun var her i helgen. Begge luene er strikket etter prinsippet legg opp å finn på noe. Flettene er tatt fra boka Flettestrikking av Lynne Watterson. En bok som er grei å bruke til denne typen prosjekter.

Signe i lue av Croft.
Det har vært greit med strikketid denne uken og jeg har blitt ferdig med et sjal, mangler trådfesting og blokking. Jeg har startet opp med kjole til Lilly og en kortermet genser. I uken som kommer skal jeg prøve å legge opp til et prosjekt til eller to. Jeg håper å få montert den store blomsterjakken og bli ferdig med et av sjalene jeg holder på med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar