Sider

søndag 10. mai 2020

Knitters DNA



Knitters DNA av Martina Behm
Sjalet Knitters DNA av Martina Behm er strikket i Tynn Alpakka fra Du Store Alpakka og selvsfarget og selvspunnet garn. Mønstret kan kjøpes som enkeltmønster på Ravelry, er godt,  klart og enkelt å strikke etter. Det er første gangen jeg har stikket noe fra denne designeren men det var en god erfaring. Det var selvfølgelog kanten som fristet da jeg så dette mønstret og det ble litt mer komplisert når jeg skulle ha striper. Og litt flere tråder å feste men jeg liker resultatet og det var et lett og kjapt mønster å strikke. Sjalet er strikket på pinne 3.00 mm.
Denne uken har jeg strikket på litt av flere prosjekter som vanlig men sliter litt med å bli ferdig med noe. I helgen har jeg kastet litt rundt på planene mine og startet en teststrikk som skal være ferdig 1. juni. Så i uken som kommer skal jeg bare jobbe med det prosjektet og prøve å få det ferdig i tide. Så det er planen denne uken i tillegg til å få en lenge etterlengtet klipp av håret da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar