Sider

søndag 26. april 2020

Kjole

Kjole etter McCall`s mønster.
Jeg sydde denne kjolen for en stund siden men rakk ikke å bli helt ferdig med oppleggingen dermed ble den hengende uferdig en god stund. Men i helgen fikk jeg sydd den siste sømmen og kjolen er klar. Kjolen er sydd etter McCall`s mønster nr: M7432 som er et enkelt nybegynnermønster. Mønstret er kjøpt på Sømsentret i Oslo.
Stoffet er et jersystoff kjøpt på nettbutikken Cotton Candy. Kjolen ble litt romslig men jeg har ikke vasket den enda og det er en stor sjanse at den krymper litt og da blir den perfekt.


Ellers har jeg strikket litt på mange ting denne uken og da ikke blitt ferdig med noe så i uken som kommer skal jeg ta meg sammen og bli ferdig med et av prosjektene mine. Det kan da ikke være så vanskelig. Så jeg skal samle meg litt å strikke litt mer på litt ferre prosjekter denne uka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar