Sider

søndag 1. september 2019

Take It All

Dette sjalet er Take It All av Lisa Hannes. Mønstret er klart og greit å strikke og selv om omgangene ble litt lange på slutten gikk det fort å strikke.
 Jeg fikk de fargede hespene av Ingrid i bursdagsgave i fjor og det var på tide å strikke av de nå. Det var i garnpakken forslaget på dette sjalet var. Jeg kjøpt til en grå hespe og det ble rikelig med garn.
Garnet som er brukt her er Wollmeisen Birdies i fargesamlingen som heter Arsenic and Old Lace og den grå er Wollmeise Sockenwolle i fargen 12 Mg. Begge er kjøpt på Garnbutikken Fortuna. Sjalet er strikket på pinne 3,5 mm og det skal bli et fint tilskudd til sjalsamlingen min nå i vinter. 
Det ble ganske mye garn igjen så jeg har tenkt å strikke et par sokker i restene. Jeg liker å strikke i Wollmeisegarn og jeg har endel i samlingen min så det blir nok mer av det utover høsten.
Denne uken har jeg klart å strikke litt på alle prosjektene mine og jeg har nesten klart å ikke starte opp med noe nytt, bare en klut og det teller ikke.
I uken som kommer blir det å jobbe med de samme prosjektene og kanskje starte på noen små ting. 
Det er Oslo Strikkefestival til helgen og dit skal jeg sammen med Tine og Thale fra jobben og Johanna som kommer fra Trøndelag. Så da får vi fylle opp lagret til vinteren for det er nok mye fint garn der.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar