Sider

søndag 25. august 2019

Helt enkle herresokker

Dette paret med helt enkle herresokker har jeg bært rundt i veska siden sist på juni og strikket på når det har vært en pause i det jeg har drevet med. Jeg har alltid med meg et strikketøy og det er hovedsaklig enkle sokker som er enkle å ta fram når det er noen minutter til overs.
Disse sokkene er strikket i Regia fra Kaffe Fassetts fargelinje i farge nr. 03771. Garnet er kjøpt på Nøstet Mitt på Tveita for en stund siden. Sokkene er som vanlig strikket på pinne 2,25 mm. Jeg liker Regia sitt sokkegarn godt og det er bra for jeg har en del av det i lagret mitt.
Disse sokkene skal Olav få og det er han som må stille som modell.
Jeg har ikke strikket etter mønster men etter så mange sokker som jeg har strikket bør jeg vite hvor mange masker jeg skal legge opp.
Jeg hadde planlagt å ikke legge opp noe denne uken og det klarte jeg nesten men det ble en klut og den er nesten ferdig. Men til neste uke skal jeg  ikke å starte på noe nytt.
Sommeren har kommet til Oslo igjen denne helgen og planene mine om å få sydd masse denne helgen ble det ikke noe av så da får det bli neste helg, hvis det ikke blir like fint vær da.
Nå har jeg kommet til 21 ferdig prosjekt av 40 i Ravelry sin utfordring så jeg ligger fremdeles litt etter men jeg håper å komme meg ajour i løpet av høsten.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar