Sider

mandag 5. mars 2018

Vinterspinn

I dette hespet har jeg blandet rosa Coredale (15 gr) og hvit Polwarth (100 gr). Begge fibertypene er kjøpt på Spinnvilt. Jeg har bare puttet inn rosa der det passet uten å tenke så mye mer enn det. Jeg synes det ble et delikat garn og liker det godt. Det ble 246 meter/115 gr, 15 WPI Sport.
Det har blitt litt mindre spinning i det siste. Det er fordi det har vært så kaldt på arbeidsrommet å da gidder jeg ikke å være der så mye. Men nå er det blitt litt mildere så nå kommer jeg nok i gang igjen.
Det har blitt litt strikking denne uken men ingen ting har blitt ferdig. Men jeg har startet på litt nytt, men bare en klut. Både Bøvertunjakken og genseren til Marie har vokst endel men det er ikke så mye annet det har blitt jobbet på. I dag skal jeg finne frem garn til marssokkene i 12i18 så må jeg komme i gang med dem så jeg kommer i mål. Mønstret ser fint ut så jeg regner med at det går fort (men det tror jeg alltid).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar