Sider

søndag 26. mai 2024

Bubbles & Brioche Socks og en liten sekk

Bubbles & Brioche Socks fra Westknitt

Bubbles & Brioche Socks er enda et mønster av Westknitt. Alle sokkemønstrene i denne serien Westknits year of socks 2023 er morsomme å strikke. Disse sokkene ble ganske store og lange så jeg holdt meg nok ikke til strikkefastheten. Jeg fikk brukt mye restegarn og det er nok en storfot ut der som trenger sokker til vinteren. Som vanlig er mønstret lett å følge og veldig godt forklart.

Back to Cool Backpack fra Waves & Wild.

Back to Cool Backpack fra Waves & Wild.

Back to Cool Backpack fra Waves & Wild.

Jeg har sydd sekker til små barn, jeg har sydd to. En prøve og en litt mer avansert. Jeg har brukt mønsteret Back to Cool Backpack fra Waves & Wild. Godt mønster som er lett å følge og som har mange forskjellige alternativer og størrelser. Jeg har sydd disse i restestoff som jeg har liggende og det trengs ikke så mye stoff til en sekk. Det trengs noe stropper, ringer og glidelås og det er kjøpt på Selfmade. Sekkene jeg har sydd er til barn fra ca 2-5 år.  Det var morsommere og enklere enn jeg trodde så det blir vel flere etter hvert.

Det har vært varmt i det siste så det går litt sakte med alt jeg skal gjøre, men jeg har fått sydd litt på morgenen på fridagene i mai. Å for en mai, det har vært pakket med fridager og fint vær. Har fått strikket litt på kveldene, men har vært litt uinspirert. Da må jeg bare å starte på et nytt sjal fra Stephen West så er jeg i gang igjen. Har noen planer og har funnet fram litt garn så nå kommer det seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar