Sider

søndag 8. januar 2023

Selbuvotter

Selbuvotter

Selbuvotter er aldri feil.

Dette mønstret er hentet fra boka Selbuvotter av Anna Bårdsgård og mønstret er laget av Gjertine Bårdsgård. Jeg har strikket dem i Hifa Ask i tradisjonsfargene hvitt og sort. Jeg synes vel det er det aller fineste selv om andre farger også er fint. Pinnestørrelse 2,5 m.m. Garnet er kjøpt på Bogerud Tekstil på Tveita.

Mønstret er veldig bra enkelt og greit beskrevet.

Denne uken har jeg fått strikket på alle prosjektene jeg holder på med, startet opp noen nye i tillegg har jeg sydd en kjole. Kjolen var enkel og sy, den måtte være ferdig lørdag kveld for jeg skulle på fest. Og det ble den så jeg fikk luftet den.

 I dag har jeg klargjort noen nye mønster til søm som jeg skal starte på ved anledning. Alltid godt å bli ferdig med noe å få starte på noe nytt. Jeg har også kjøpt noen nye mønster til syprosjekter og er klar for å begynne å sy til vår sommer, det er godt å ha litt god tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar