Sider

søndag 20. februar 2022

Bestemorstripet pledd.


 

Restegarn er godt å bli kvitt. Dette pleddet har jeg heklet på siden september 2018, av og på. Og nå er det endelig ferdig. Ettersom jeg strikker mye sokker, er det sokkegarn jeg har brukt på dette prosjektet. Det er ikke fargekoordinert på noen måte jeg har brukt det garnet jeg har hatt for hånden. Jeg har ikke brukt mønster og husker ikke hvor mange masker jeg la opp. Det er faktisk litt trist å bli ferdig med et så langvarig prosjekt, men alt tar jo slutt en gang. Å hva skal jeg bruke alle restene til nå?

Det har vært masse strikketid det siste og nå har jeg kommet langt på noen av prosjektene mine. Tror jeg blir ferdig med en tynn genser i kveld og jeg har blitt ferdig med et par votter. Jeg har også startet på et nytt prosjekt og det er lenge siden sist. Jeg har kommet i gang med å strikke kluter for det trenger jeg faktisk og jeg har kjøpt noen nøster bomullsgarn til kluter.

Jeg har også klippet ut alle mønsterdelene til en kjole som jeg skal sy og håper å starte på å sy den i løpet av uka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar