Sider

søndag 3. mars 2019

Enkle sokker i Regia

Et par enkle sokker i regia er resultatet denne uken. Sokkene er som vanlig strikket etter oppskriften på Sirupsokk. Garnet er Regia "Jazz Color" som jeg kjøpte på Garnbutikken Fortuna for lenge siden. Sokkene er strikket på pinne 2,25 og hælkappen er strikket i en rest Arwetta for å holde stripemønstret litt i orden.  Garnet er godt å strikke med og ganske drøyt.
Denne uken har jeg ikke strikket på så mange forskjellige prosjekter men holdt meg til noen få. Jeg har strikket endel på genseren Stripes Ahoy, litt på sjalet Striped Bolting og litt på et par sokker, Jeg har fått spunnet litt og sydd litt. Det har blitt litt mindre tid til strikking enn jeg håpet på men det blir nok bedre i uken som kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar