Sider

søndag 28. oktober 2018

Flying Home

Alt som er ferdig denne uken er et hespe med garn. Spunnet i 100% Corriedale fra Three Waters Farm. Det er en god fiber å spinne med enestående farger som alltid.
Det ble 223 meter, 110 gram.
Denne uken bestemte jeg meg for å komme meg i mål med Fortunakofta og jeg har strikket temmelig ensidig på den men så gikk jeg tom for garn og måtte bestille nytt. Håper det kommer i morgen så jeg får fortsette på den. Det har ikke kommet noen nye prosjekter på pinnene denne uken. Etter som Fortunakofta måtte hvile litt har jeg strikket litt på et par votter men det er alt. Så det har ikke vært den mest produktive uken.
I uken som kommer regner jeg med å få et eller to par nye sokker på pinnene. Novembersokken i 12i18 og et par enkle sokker til et seminar jeg skal være med på.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar