Sider

søndag 21. oktober 2018

Høstsokken Fallende Løv

Da er oktobersokken i 12i18, Høstsokken Fallende Løv ferdig. Tidlig denne måneden. Mønstret er laget av Klara Haugen den eldste av Fortunadamene. Dette mønstret er fantastisk bra og det gikk så fort å strikke dem. Sokkene er strikket i Maskepigens Kjell i fargen Ruskebiff på pinner 2,25 mm. Garnet er kjøpt på Oslo strikkefestival for 2 år siden. Godt garn å strikke med og akkurat passe med spetter, veldig fornøyd med disse.
Det ble en tur på Saturnia garn på Nordstrand på fredag for å bruke opp et gavekort som jeg har spart på en stund. Da ble det garn til jakken Make Space av Veera Valimaki i grå og grønn, noen nøster bomullsgarn til kluter og strikkepinner.
Denne uka har jeg strikket på oktobersokkene og Fortunakofta. Det ene ermet er ferdig og i kveld skal jeg starte på det neste ermet. I uka som kommer skal det være mest fokus på kofta så for vi se hvordann det går. Jeg skal heller ikke starte på noe nytt denne uka og heller prøve å bli ferdig med det jeg har startet på.
I helgen har jeg rydda i garnlagret å jeg har vel kommet fram til at jeg har mye garn men ikke for mye.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar