Sider

lørdag 1. august 2015

Min strikkesommer.

Det ble litt garn.
Hver sommer er jeg noen uker på Løkken Verk i Sør-Trøndelag, ettersom været bruker å variere mye reknet jeg med at jeg fikk strikket noe der.
Været har ikke vært særlig bra så jeg fikk både strikka og spunnet en del. Før ferien hadde jeg en klar plan om å ferdigstille prosjekter og ikke starte nye i ferien. Jeg hadde også en klar plan for innkjøp.Noe må jeg kjøpe, men litt bør jeg kan gå ifra i butikken selv om jeg synes det er fint. Men innerst inn vet jeg jo at det ikke er mulig.
Jeg klarte å avslutte et prosjekt men jeg startet to nye. Kjøpte masse fint garn, noe med en klar plan og noe som bare skal få modnes litt. Litt fiber ble det også.
Jeg fikk deltatt på strikkekafe på Fortuna, noe som alltid er kjempekoslig. Jeg fikk også vært med på en spinnesøndag hos Ellen noe som jeg satte stor pris på.
Marit og jeg fikk også snakket litt om høstens store eventyr, tur til Shetland på Shetland Wool Week, noe vi gleder oss helt villt til. Det blir også strikkehelg på ærverdige Orkla Hotell i oktober.
Strikkefafé på Fortuna.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar