Sider

mandag 17. august 2015

Leaf Press Shawl

Enkelt bladmønster i den ene siden.
 Da er Leaf Press Shawlet mitt ferdig. Jeg ble veldig fornøyd med det. Det ble dust og fint i fargene og deilig og mykt. Jeg strikket det i SilkeTweed fra Drops og Pakucho bomull, økologisk og fair traid, kjøpt på Nøstet Mitt på Lamberseter for lenge siden. Jeg brukte ca 100 gr Silketweed (et garn som er gått ut) og ca 30 gr bomullsgarn. Mønstret er laget av Judy Marpels, ser komplisert ut men er veldig enkelt å strikke. Mønstret er godt og strikke etter, godt forklart og enkelt å følge(det er på engelsk). Det gikk fort å strikke og er enkelt å ta med, starte opp og avslutte, et fint prosjekt for bussen, t-banen, jobben eller hvor du måtte være.
Fin overgang mellom bladmønstret og stripene.

1 kommentar:

  1. Stilig sjal. Nå har jeg også kjøpt meg dette mønsteret. Så da gjenstår bare å bli enig med seg selv om type garn og farger :)

    SvarSlett