Sider

søndag 6. august 2023

Painting Honeycone Socks

Painting Honeycone Socks

Painting Honeycone Socks er et av årets mønster fra StephenWest sin sokkesamling Year of Socks 2023. Sokkene er strikket i Arwetta Classic som bunnfarge og diverse rester som mønsterfarger. Sokkene er strikket på pinne 2,25 m.m. Jeg har strikket sokkene som beskrevet i mønsteret, men ikke strikket dobbelt vrangbord som mønstret sier og strikket en litt fastere hel. Rillestrikket hel synes jeg blir for løs og slaskete. Disse sokkene har jeg strikket i den minste størrelsen.

Alle mønstrene i denne samlingen kan kjøpes enkeltvis på Westknit sin hjemmeside eller på Ravelry.

Denne uken har jeg strikket på alle prosjektene mine og kommet et godt stykke på vei med de fleste. Det går litt tråere med syingen for tiden, vet ikke helt hvorfor, men slik er det. Jeg syr små babyklær og det er litt vanskeligere enn jeg trodde det er så smått og knotete å få pent. Men det får seg til. Må bare øve litt mer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar