Sider

mandag 13. mars 2023

SSP

 

SSP av Isabell Kraemer

Da er endelig sjalet SSP eller slip stitch party av IsabellKraemer ferdig. Dette sjalet har jeg strikket på siden september 2022.

Det var litt tungt å komme inn i mønstret, det mest fordi det er et skrevet mønster og ikke et diagram som jeg liker best å strikke etter. Men når jeg først kom inn i det gikk det ikke så verst. Jeg ombestemte meg også på farger et par ganger slik at jeg måtte rekke opp en del. Men nå er det ferdig og det ble ganske stort.

Mønstret er nok helt fint, det bruker Isabell Kraemer sine mønster å være, jeg sliter bare litt med flyten på skrevene mønster i motsetning til diagram.

I dette sjalet brukte jeg rester og enkeltnøster fra lagret, noe Rowan Felted Tweed, Merinoull fra Sandnes, Cria Basic og selvspunnet garn. Det er litt forskjellig tykkelse på garnet, men det går.

Ble sånn middels fornøyd med dette, men veldig godt å bli ferdig

I uken som har gått har jeg strikket litt på alle prosjektene jeg har på pinnene og startet opp med et par votter. Ellers har det ikke blitt så mye søm som jeg har tenkt å nå mangler jeg et glidelås før jeg kommer videre, så det må jeg få kjøpt i løpet av uka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar