Sider

søndag 26. februar 2023

Painting bricks socks

 

Painting bricks socks av Westknits.

Painting bricks socks er det første mønstret i mønsterboka Westknits Year of Socks 2023, en e-bok der vi får et mønster hver måned. Som vanlig er mønsteret bra skrevet og godt forklart.

Jeg har brukt en rest av garnet Easyknit.com.uk (som jeg kjøpte når vi var på Woolinn i Irland) og Arwetta Classic kjøpt på Garntopia i Oslo. Begge garntypene er gode sokkegarn som jeg gjerne bruker igjen.

Dette er sokker der du kan få brukt opp mye små rester, jeg valgte å bruke to farger, men her der det mulighet for å bruke mange farger. To farger krever ikke så mye trådfesting.

Morsomme kjappe sokker å strikke, klar for par nr. 2.

Jeg har strikket på alle prosjektene mine denne uken og begynner å se enden på det store sjalet jeg strikker på. Jeg verker litt etter å komme i gang med noe nytt, men er litt usikker på hva jeg skal starte på.

På sørfronten har jeg klargjort noen mønster og klippe en prøve som jeg er klar til å starte på, skulle egentlig sy den prøven i dag men det kom godt vær og sol i veien så det får bli til uka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar