Sider

søndag 9. oktober 2022

Blueberry Waffle Socks

Blueberry Waffle Socks av Sandy Turner.

Blueberry Waffle Socks av Sandy Turner er enkle og greie sokker som gjør seg fint med flerfarget garn. Dette garnet var såpass fargerikt at jeg valgte å strikke vrangborder, heler og tå i et ensfarget garn. Dette er et mønster jeg har strikket flere ganger for det er så enkelt og greit, men likevel ikke bare rettstrikk.

Garnet er fra Easyknits.co.uk og jeg kjøpte det i Irland 2018. Dette er fargen Lucky Charm og til vrangbord, hel og tå har jeg brukt Arwetta Classic i fargen 226.  Garnet er godt å strikke av og fargene er herlige. Da er siste hespe av dette garnmerket brukt opp, det tyder vel på at det er på tide å komme seg ut i verden å handle garn igjen.

Noen prosjekter har kommet av pinnene og flere har kommet på. Nå har Mkal med Westknitt startet så det blir mest strikking på det sjalet framover, men jeg håper å få inn noen runder på de andre prosjektene og.

På sømfronten har jeg sydd en prøvebukse, ikke helt ferdig, men den skal jeg snart prøve på Marie. Jeg har også blitt medlem i Sømrom som er et digitalt (og fysisk) møtested for søminteresserte, der det ligger mye moro som jeg skal kose meg med utover høsten.

 


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar