Sider

søndag 28. november 2021

Gro socks

 

Gro Socks av Fiber Tales

Har startet noen sokkepar i 12i21 i år, men ingen har blitt ferdig til fristen heller ikke disse som er oktobersokkene, men bedre seint enn aldri.

Dette er Gro Socks av Fiber Tales strikket i Heritage Wave, et garn jeg kjøpte på Midtnorsk strikkefestival i 2017 så det har blitt modent. Sokkene er strikket på pinne 2.25 m.m.

Dette er par nr. 3 jeg strikker i dette garnet og jeg er fornøyd med det i forhold til strikking, om det er slitesterkt vet jeg ikke, men det er godt å strikke med. Det er ikke lett å få to sokker som er like i dette garnet, men det er ikke så viktig for meg.

Mønstret er godt og greit å følge, men noe av strukturstrikken var litt knotete å få til. Men det var ikke så mye av det så det gikk greit. Fiber Tales har mange fine mønster, men dette er første gang jeg har strikket noen av hennes design, men det er verd å ta en titt.

Mange prosjekter har blitt ferdig så det er ikke så mye på pinnene for tiden, det må jeg gjøre noe med. Så til uka skal jeg bruke litt tid på Ravelry og i garnlageret og finne noen nye spennende prosjekter å starte på. Jeg har også kommet i gang med litt sying og håper jeg holder stimen med det framover. Det har vært gøy å lage mer av klærne mine selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar