Sider

søndag 2. mai 2021

Sparks

Sparks av Andrea Mowry.

 

I april ble jeg med på 12i21 med Garnbutikken Fortuna og har derfor strikket sokkene Sparks av Drea Renee Knits. Jeg har strikket i Arwetta Classic i farge 954 i bunnfargen og Fortunas sokkegarn i fargen Natt i Gruvebyen som mønsterfarge.

Mønstret er greit og klart og enkelt å følge. Sokkene har isatt hel eller «afterthought heel som det også heter. Isatt hel er ikke min favoritt selv om jeg må si at denne gangen ble den ganske bra. Sokkene er lette å strikke og det gikk fort når jeg først jobbet med dem. Å de ble ferdige inne fristen som var siste april.

Jeg har strikket litt på alle prosjektene mine denne uken. Jeg har nå to par sokker, en genser, en sommertopp og et sjal på gang så det må vel komme noe mer på pinnene denne eller neste uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar