Sider

søndag 14. juli 2019

Herresokker i Pairfect

Jeg er vel ikke superglad i å strikke herresokker men det må til. Dette paret er i Pairfect fra Regia. Garnet viser deg hvordann du skal strikke i tillegg til en liten forklaring på magebeltet. Det er enkelt og pedagogisk lagt opp og må være supert for nybegynnere. Hvis du følger instruksjonen blir begge sokkene like og med mønster. Garnet er kjøpt Nøstet Mitt på Storo for lenge siden.
Jeg har som vanlig strikket på pinne 2,25 og dette paret har jeg jobbet med en stund. Startet i mars, det er litt vanskelig for meg å holde meg motivert. Dette er et par jeg har dratt rundt veska så jeg ikke har noe valg. Skal jeg strikke så er det disse jeg har med.
Resultatet ble bra og de passet Olav perfekt og han stilte opp som modell.
Jeg har startet et nytt par med herresokker for det er flere som vil ha, så jeg biter tennene sammen og kjører på. Jeg har mer Regiagarn som blir fine herresokker, håper disse går litt fortere og blir ferdige i løpet av sommeren.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar