Sider

søndag 16. september 2018

Ethos

Augustsokken i 12i18 har vært ferdig siden august kom i mål i tide på dette paret. Mønstret er av Pinneguri og har en litt annen konstruksjon enn jeg vanligvis strikker. Garnet er rester av Woolmeise, Vivid og Arwetta Classic og de er strikket på pinne 2,25.
Sokkene er strikket fra tåa og opp og det er noe jeg ikke gjør så ofte. Jeg er veldig fornøyd med resultatet men det var litt styr med hælkonstruksjonen på disse sokkene. Det tok litt tid men det ble bra til slutt. Vrangborden er også noe jeg ikke helt får til på tåoppsokker, jeg skulle nok ha gått ned en pinnestørrelse for den ble litt slappe. Sokkene er litt store til meg så da får jeg gi dem til noen med tykkere legg enn meg.
Denne uken har jeg strikket på Fortunakofta, Helleboregenseren, Minipetine som er septembersokene, Pikekysssokkene, Vertices Unite som er nesten ferdig og klutstrikking. Ikke startet opp noe nytt denne uka men nå er det mye som er nesten ferdig så neste uke kommer det noen nye prosjekter på pinnene.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar