Sider

søndag 5. august 2018

Junisokker i august

Sokken Blomstring av Wenche Roald var junisokken i 12i18. Den ble ferdig før fristen men jeg rakk ikke å blogge om den før nå. Greit og oversiktlig mønster som er lett å følge. Disse sokkene er ankelkorte, det er ikke det jeg foretrekker men det går jo fort å strikke dem da. Jeg strikket disse i restegarn Guld, Arwetta Classic og Hedgehog på pinne 2,25 mm.
Jeg hadde store planer for ferien men kom ikke engang i gang med julisokken så den må jeg strikke etter nå. Men jeg har så vidt starte med augustsokken, Ethos av Pinneguri. Jeg må sikre at den blir ferdig innen fristen.
Det blir også en sokk i restegarn så jeg håper jeg har nok garn, jeg tar sjansen. Dette er en tåoppsokk og det er det ikke så ofte jeg strikker. Det har også blitt litt spinning, sitte ute på verandaen å spinne er fint men i dag var det for mye vind så da ble det strikking i stede.
Denne uken har jeg planer om å komme i gang med julisokken, Pikekyss, i 12i18 og Fortunakofta så får jeg se hvor langt jeg kommer. Det er litt lettere å holde fokus nå når jeg er tilbake etter ferien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar