Sider

søndag 22. januar 2017

The Doodler

Sjalet The Doodler av Stephen West ble jeg veldig fornøyd med. Det er strikket i Hedgehog Skinny Singles i fargene Crystal, Moent og Genie på pinne 3,5 mm. Hedgehog Skinny Singles er et nydelig garn å strikke med og har de fineste farger. Garnet er kjøpt på Garnbutikken Fortuna på Løkken Verk.
Jeg kjøpte garnet i sommer og startet å strikke sjalet da vi reiste til Fanø strikkefestival i sommer. Det ble litt frem og tilbake da jeg ikke klarte å konsentrere meg å ta ut på riktig sted. Men egentlig er dette er supert mønster å strikke. Da jeg var nesten ferdig med del en som er midtdelen på sjalet gikk jeg tom for garn og måtte vente på nytt garn. Hedgehog er et garn du må vente på. Men da det endelig kom gikk det fort å få det ferdig. Deilig strikking. Stephen West sine mønster er helt fantastiske å strikke.
Jeg var litt skeptisk før jeg fikk blokket sjalet men når det var tørket og ferdig ble jeg veldig fornøyd. Var også litt redd for at det ble for urolige farger men det ble det ikke. Sjalet er moro å strikke og det går fort når man først er igang.
I helgen har jeg klart å strikke ferdig det store Valmuesjalet så det er bare montering igjen. Det er så fint å bli ferdig med det. Nå er det bare noen småting jeg skal bli ferdig med før jeg kan starte på noen nye prosjetker.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar