Sider

søndag 7. august 2022

Gypsy Soul

Gypsy Soul av Crazy Sock Lady Designs

Et nytt par i Summer Sock Camp 2022 er Gypsy Soul av CrazySock Lady Designs. Mønstret er enkelt å følge og moro å strikke. Dette er det første mønstret jeg har strikket av denne designeren og jeg har flere på gang. Hun har mange filmer på Youtube som forklarer sokkestrikking for dem som trenger det. Sokkene er strikket på sokkepinner i 2.25 m.m.

Garnet er Spøtegarn i fargen” Just a bad day” kjøpt på Strikkernes Julemarked i 2021. Det er et veldig godt garn å strikke med og lagret skal fylles neste gang jeg har mulighet. Veldig fornøyd med resultatet.

Det har vært litt hektisk denne uken, første uke på jobb etter ferien bruker å være det. Det har ikke blitt så mye strikking som vanlig, men jeg kommer vel i gang igjen. Men jeg har fått handlet stoff til de neste syprosjektene mine og jeg har gått for mer høstfarger.  Jeg har handlet litt jerseystoffer og litt vevde stoffer. Jeg var på jakt etter Olastoff med litt stretch, men det fant jeg ikke der jeg var så da må jeg få bestilt det. Har tenkt å prøve meg på en jeans så det blir spennende om jeg får til å passe. Jeg har klipt en kjole og vasket en haug med stoffer så til uka skal jeg komme i gang med nye syprosjekter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar