Sider

søndag 23. februar 2020

Nå tå kor-sokkene

Nå tå kor strikket i Vividgarn.

Bedre seint enn aldri. Nå tå kor-sokkene av Marit H. Bergsrønning er ferdig, eller de var ferdig til ferdigfristen men jeg fikk ikke lagt dem ut. Men nå er de her. Sokkene er nr 1 i 12i20 som er Garnbutikken Fortuna sin sokkesamstrikk. I år har jeg tenkt å bli med på noen par, de jeg virkelig har lyst til å strikke. I 2019 var jeg ikke med men i 2018 strikket jeg alle parene.
Disse sokkene har diverse strukturstrikk med en hullbord mellom. Varierende og gøy å strikke som mønstrene til Marit ofte er. Sokkene er strikket i Vividgarn i fargen Birthday cake og ble litt mer spraglete enn jeg tenkte men de ble morsomme. Garnet er kjøpt på Garnbutikken Fortuna i 2017, så jeg vet ikke om de har dette garnet lengre. Sokkene er strikket på pinne 2,25 mm.
Restesokker strikket i Woolmeise Twinn.
Disse sokkene er strikket i rester i Woolmeis Twinn og er bare strikket rett i striper mønstret er Sirupsokk som jeg alltid strikker enkle sokker etter.
Helt enkle, helt greie, strikket på pinne 2,25 mm.
Denne uken har jeg strikket på alle prosjektene mine og startet et nytt. Jeg har ganske bra med strikketid for tiden så det går framover med alle prosjektene.
Håper å bli ferdig med Oslolua til Olav denne uka så det blir litt vinter igjen å bruke den i. 
Denne helgen har jeg brukt en del tid på å sy en ny kjole, blå med frosker på. Og bestilt litt mer stoff så det må bli flere kjoler etter hvert.
Har tatt mange bilder så jeg skal oppdatere Ravelry for der har jeg vært litt slapp i det siste.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar