Sider

lørdag 30. mai 2015

Signes kjole.


                                       
Det er legne siden jeg har strikket barne eller babyklær, så da lille Signe kom til verden var det på tide å gjøre det. Det er jo så morro. det går fort og jeg trenger ikke kjøpe så mye garn. Det finnes mønster på så mange søte klær at det er vankelig å velge. Men ettersom det var kjole som stod på ønskelisten var denne et selvfølgelig valg. Mønstret er fra SandnesGarn, mønsterboka Smårollinger, og er strikket i Alpakka Silke fra SandnesGarn. Garnet har jeg kjøpt på Nøstet Mitt på Tveita i Oslo. Ettersom jeg strikker litt løst valgte jeg å gå ned en pinnestørrelse. Jeg starta på med anbefalt pinnestørelse men så fort at det ikke ble så fint. Da var det bare å ta opp og starte på nytt med tynnere pinner. Den ble veldig søt, så nå håper jeg bare den passer og at sola kommer så det blir vær til å bruke den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar