Sider

søndag 6. juni 2021

Restesokker

 

Disse sokkene er strikket i rester og grunnen til at jeg strikket disse var for å prøve ut 23 cm lang rundpinne. Jeg er ikke overbevist om at det er noe jeg liker, men jeg har tenkt å prøve litt mer før jeg gir meg. Det er jo veldig praktisk å ha en pinne istedenfor fem. Spesielt når jeg har med strikking rundt omkring. Men sokkene ble bra, og det er ingen overganger, men jeg strikket vrangborder og helfelling på strømpepinner.

Jeg har vært i Trøndelag og da gikk selvfølgelig turen innom Garnbutikken Fortuna og det ble noen hesper garn. Jeg kjøpte garn til Lovenote men jeg kommer til å endre litt på den så den blir akkurat slik jeg liker den. Ellers har jeg ikke strikket kjempemye i det siste, da jeg var i Trøndelag ble det ikke så mye strikking og heller ikke etter at jeg kom hjem, det er litt for varmt, men det blir litt strikking utover kveldene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar