Sider

søndag 17. september 2023

Siste hespe Garnsurrgarn har blitt sokker

 

Et par enkle sokker i garn fra Garnsurr. Litt usikker på hvor jeg kjøpte denne hespen, men ettersom det ikke er mulig å få tak i dette garnet lengre spiller det vel ingen rolle.

Dette er helt vanlige sokker som jeg alltid strikker, garnet får spille hovedrollen. Sokkene er strikket på pinne 2,25 m.m som vanlig. Jeg har brukt rester til varngbord, hel og tå for å bryte opp stripene litt.

Mye mer er det vel ikke å si om disse sokkene. I det siste har det gått litt smått i å få ferdig ting, jeg vet ikke helt hvorfor men jeg har strikket litt på alle prosjektene jeg har på gang. Har heller ikke så mange prosjekter på gang for tiden så jeg får vel legge opp noen nye. Jeg driver fremdeles å syr babyklær men er snart ferdig med det prosjeter så jeg må bestemme meg hva som skal bli det neste jeg skal sy.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar