Sider

søndag 13. juni 2021

Enda et par enkle sokker.

 

Enda et nytt par enkle sokker er ferdige. Disse strikket jeg med litt lengre legger. Ikke særlig spennende men grei veskestrikk. Jeg har strikket samme mønster som vanlig. Nå har jeg to nøster med Regia sokkegarn igjen i lagret og det er litt godt å få strikket det opp. Garnet er godt å strikke av og det blir solide og stødige sokker, men jeg har kjøpt mye av det og er litt lei av å strikke med det. De to neste parene i Regiagarn skal bli herresokker for det er litt greit å ha noen par til gaver. Det er lenge siden jeg kjøpte dette garnet på Nøstet Mitt på Storosentret så jeg vet ikke om de fører det lengre.

Jeg har strikket litt mindre denne uken enn vanlig for nå er det sommer og deilig å være ute og det er ikke så ofte jeg vil strikke i varmen så da setter jeg ned tempoet og det er deilig det å. Men jeg har strikket litt på alle prosjektene jeg holder på med og nå har jeg snart en genser og en topp ferdig det går sakte, men sikkert framover. Så denne eller neste uke kan jeg starte på ent nytt prosjekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar