Sider

søndag 22. mars 2020

Zabadoo

Zabadoo av Libby Jonson
Zabadoo er et mønster som jeg kjøpte på Loop of London da vi var der sist sommer. Mønstret er laget av Libby Jonson fra Truly Myrtle for Loop av London. 
Det er et enkelt mønster å strikke men du må følge med for det må stemme og de gjorde det ikke hele tiden for meg. Det vil si, jeg måtte ta opp noen ganger for jeg er litt sløv.
Sjalet er strikket i Pickles Merino Tweed i fargen 5531 og Noro Flower Bed som er multifarget. Sjalet er strikket på pinne 5 mm. Jeg har laget store dusker i endene og det ble ganske fint. Jeg synes det kan bli lit upraktisk så jeg får se hvor lenge jeg orker å ha dem der.
Sjal er det ikke så lett å ta bilde av og det men vi gjorde vårt beste og slik ble det. Jeg må nok finne en vegg der jeg kan henge de opp på etter hvert.
Denne uken har vært litt utenom vanlig for de fleste også for oss. Jeg har vært på jobb men det er ikke så mange som er på plass så det dagene blir litt annerledes. Til uken kommer det noen flere tilbake og da blir det litt mer normalt. Etter jobb er vi stort sett hjemme som alle andre og det blir mye strikketid så prosjektene blir ferdige litt rakere enn vanlig. Jeg har kommet langt på flere ting og startet på et nytt sjal.
 
Ellers er våren her litt etter litt og lyset kommer tilbake. Det er jo godt i all galskapen. Så er det bare å kjøre på og følge de nye reglene, så håper vi dette snart er over.

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar