Sider

søndag 20. januar 2019

Endelig litt spinning igjen

I romjula kom jeg i gang med spinning igjen. Det har blitt en hespe med 100% Polwarth fra Three Waters Farm. Hespen ble på 400 meter og 100 gram. Garnet er tvunnet med to tråder og fargene er blandet godt sammen. Sist jeg ble ferdig med en hespe garn var på oktober så det var på tide.
Selv om jeg ofte bestemmer meg for å strikke mer med selvspunnet garn er det ikke så lett synes jeg. men jeg må vel bare komme i gang.
Denne uken har jeg strikket på de samme tingene som sist uke og ikke kommet så mye lengre på noe. Denne uken skal jeg prioritere å bli ferdig med noen små prosjekter slik at jeg kan starte på noe nytt. Jeg har startet på et par nye sokker denne uken og blitt ferdig med et par.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar