Sider

søndag 16. desember 2018

Lue

Da har jeg strikket ferdig vinterens første lue. Luen er strikket i hvit Mirasol fra Du Store Alpakka og rosa Kid-Silk fra Drops holdt sammen. Mønstret er enkelt, vrangbord og dobbel perlestrikk hele veien opp. Luen er lett og myk å ha på og sitter godt på hodet. 
Garnet kommer fra lagret og det er godt å få brukt opp litt fra hyllene.
 Jeg diskuterer litt med meg selv om jeg skal ha dusk på lua. Jeg liker luer med dusk men jeg bruker ofte  hodetelefoner når jeg er ute  går er det litt upraktisk. Så vi får se.
Marie stilte opp som modell for meg i dag og det er fint å ha en ung og pen model innimellom.
I uka som gikk har jeg strikket på flere forskjellige prosjekt men det har blitt litt lite strikketid. I uka som kommer skal jeg prioritere desembersokkene i 12i18 så jeg blir ferdig med dem i god til før nyttår. Men det er jo litt som foregår i ukene før jul så vi får se hvor mye jeg får strikket.
Nå er det bare en uke til juleferien og det blir godt med litt fri. Julen skal nytes hjemme og da blir det strikking, spinning, turer i marka og masse spising som står for tur.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar