Sider

søndag 17. juni 2018

Spinning

Fire små hesper med Shetlandsull er det eneste jeg har klart å få ferdig denne uka. Nå er all ulla jeg kjøpte under Shetland Woolweek spunnet og det tok bare tre år.
Dette var en pakke med tops i naturfarger. Det ble tilsammen 205 meter og 112 gram. Disse hespene har jeg tenkt skal bli mønsterfargene i det store Shetlandsprosjektet mitt. Da er det prøvelapp som står for tur i dette prosjektet. Det ble mye garn så jeg har til minst 2 gensere eller jakker.
Da har jeg starten med sjalet Vertices Unite av Stephen West i disse fargene, fremdeles litt usikker på om det rosa får være med, vi får se. Det er to hesper fra Kettel Yarn, hespe et som jeg har spunnet selv og Silk-tweed fra Drops.
 Jeg har hovedsaklig strikket på Holstgenseren denne uken men jeg har også strikket litt på begge sokkeparene jeg holder på med. Så har jeg så vidt startet på dette sjalet. Håper å sette sammen ermer og bole på genseren i kveld. Den må bli ferdig i løpet av uka for nå vil jeg starte på flere nye prosjekter.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar