Sider

mandag 28. mai 2018

Woollinn

Da er helgen i Dublin over og vi har kommet hjem med mange inntrykk og tom lommebok. Det ble mange morsomme stunder og mye fint garn. Vi fikk faktisk tid til å strikke en del også.
Jeg reiste sammen med Marit og Ellen fra Løkken og Marit fra Oppdal. Her er de avbildet på Trinity College som ligger midt i byen.
Vi fikk oppleve innspurten på kampen om fri abort, det var stort engasjement og disse damene var med på å vinne kampen. 
Det var en fin festival med mange selgere/utstillere og det var hovedsaklig små bedrifter som solgte håndfarget garn. Det var ikke for mye folk så det var hyggelig å gå rundt å se og handle. Vi kunne også sitte og strikke der så for oss var det perfekt. 
Det ble litt garn med hjem og det er bra. Må støtte opp litt..... Jeg fikk med meg garn til to gensere og endel sokke og sjalgarn så jeg kan gå sommeren i møte uten å være redd for å gå tom.
Jeg fikk strikket endel så nå mangler Bjørnlisokkene bare trådfesting og vasking og Westknittsjalet har blitt mye større.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar