Sider

søndag 18. februar 2018

Maggie`s Gloves

Dette er det andre paret med Maggie`s Gloves jeg har strikket. Det er et mønster som står i Shetland Woolweek Annual 2015 og er laget av Donna Smith. Mønstret kan kjøpes på Ravelry. Dette paret er strikket i Fair Isle Home Grown Wirsit som jeg kjøpte på Shetland da jeg var der.
Mønstret er godt å strikke og det går fort når du kommer inn i mønstret.
Garnet er godt å strikke av og er tynt og fint. Alt garnet er i naturfarger.
Denne uken har det vært lite strikketid men litt har jeg fått til. Strikket litt på jumperen til Marie, Hermione sokkene og startet på et par nye sokker. I uken som kommer håper jeg å få unna litt mere, det bør ikke by på store problemer etter som snøen laver ned og Oslo blir helt uframkommelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar