Sider

søndag 25. september 2022

Valar Socks

Valar Socks av Mone Drager

Valar Socks av Mone Drager Strikket i Arwetta Classic.

Disse sokkenen har lacemønster på hele fra topp til tå. Mønstret er klart og godt å følge.

Mønstret er hentet fra bladet Knitscene Spring 2015. Sokkene ble større enn jeg hadde forventet så dette ble en herresokk og Olav stilte opp som modell. Sokkene er strikket på pinne 2,25 m.m. Ikke så mye mer å si om disse sokkene.

Det har gått litt trått med strikkingen den siste tiden og jeg blir ikke ferdig med så mye, men det kommer seg vel nå når kveldene er blitt mørkere og dagen kortere.

Jeg har kommet i gang med et babyteppe av Ann Myhre og et sjal av Isabell Kraemer så det går litt framover.

Jeg har fått sydd noe og det jeg skal starte på nå er en bukse/jeans til Marie. Se om jeg får til det, det blir moro å prøve.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar